Din cykelkurv

Din indkøbskurv er tom.

  Vi matcher dagligt 7589 varer mod vores konkurrenters pris
 Gratis fragt på ordrer over 299,- med GLS   30 dages fuld returret   Byt gratis i 3 butikker

Fragt og levering: 

 

På WeBike.dk tilbyder vi forskellige fragtmuligheder. Post Danmark, GLS erhverv eller GLS pakkeshop når det gælder udstyr. Skal du bestille en cykel har du muligvis for få den levereret med med GLS til erhvervsadresse, med Postdanmark til privatadresse eller med fragtmand. Alle cykler kan også afhentes i vores butikker. 

 


 

Fragtpriser for udstyr: 

 

Du har 3 muligheder: 

 

  • GLS til Erhvervsadresse:
    44 kr. Frit leveret ved ordrer over 299,- 
 
  • GLS til Pakkeshop:
    57 kr. Frit leveret ved ordrer over 299,- 
    Du vælger hvilken af GLS's mange pakkeshops, du ønsker at afhente din pakke i.  
 
  • Post Danmark omdeling til privat:
    69 kr. Frit leveret ved ordrer over 1000,- 
 
 

  

Fragtpriser for cykler: 

 

Du har op til 4 muligheder:  

 

  • GLS. 90% samlet. Læs mere her
    Gratis
    Kun en mulighed på udvalgte modeller 

 

  • Postdanmark. 90% samlet.  Læs mere her
    200 kr. Frit leveret ved ordrer over 4000,- 
    Kun en mulighed på udvalgte modeller 
     
  • Fragtmand til alle adresser. 100% samlet. Læs mere her
    150 kr.
     
    Muligt på stort set alle cykler
     
  • Afhentning i vores butikker. 100% samlet. Læs mere her
    Gratis 
    Muligt på stort set alle cykler

 

 


 

 

Levering:

 

  • Vi gør alt hvad vi kan for at få din ordre afsted så hurtigt som muligt. 
  • Alle ordrer afgivet inden kl. 11.00 afsendes samme hverdag. 
 
 

Modtager vi din ordre på hverdage inden kl. 11, sender vi samme dag. Ellers sendes alle ordrer næste hverdag. Kan vi ikke afsende din ordre, kontakter vi dig, først pr. telefon og efterfølgende per email.

 

Vi er desværre ikke herre over, om fragtmanden kommer frem. Vi sender med GLS og Post Danmark, som i praksis leverer 92% af alle pakker næste hverdag. Når din ordre er afsendt, modtager du en email med track n trace-nummer til at spore pakken med. 

 

Har du særlige ønsker til levering, kan du skrive dem i kommetarfeltet ved bestilling, så vil vi prøve at opfylde dit ønske. Kan vi ikke det, kontakter vi dig herom. 

 

Hvis du ønsker, at fragtmanden stiller pakken i f.eks. carport eller lign. uden, at modtage kvittering for afhentning, skal vi gerne give denne besked videre til fragtfirmaet. Du skal dog være opmærksom på, at dette er på eget ansvar. WeBike eller fragtfirmaet kan i dette tilfælde ikke stilles til ansvar, hvis pakken er beskadiget eller bortkommet. 

 

Henvendelse vedrørende webordrer:
E-mail: info@webike.dk

Telefon: 70 22 99 91

Vent venligst ...